Grohe hodnoty

DESIGN

Společnost GROHE získala ocenění „Red Dot: Sanitary Brand of the year 2019“

Společnost získala ocenění za výbornou komunikaci značky na různých komunikačních kanálech. Získala ocenění jako globální značka, která vytváří hodnoty i mimo sanitární průmysl.

„Unikátní inovace nám umožnily nabídnout všem zákazníkům optimalizované produktové portfolio. Výrobky GROHE vždy nabízí unikátní zážitek a precizní zpracování, nezávisle na cenové hladině, ve které se zákazník pohybuje. Naše nabídka poskytuje naprostou svobodu volby pro všechny prodejní kanály a projektová zadání,“ vysvětluje Jonas Brennwald, CEO LIXIL Water Technology EMENA a zástupce CEO ve společnosti Grohe AG. 

V roce 2019 jsme začali vyprávět příběh o utváření budoucnosti vody a byli oceněni prestižní cenou „Red Dot: Sanitary Brand of the Year“. Vděčíme za to konzistentní komunikaci značky, která je po celém světě spojena s prémiovými produkty a unikátním zážitkem z vody.

Mezinárodní experti udělili významné ocenění „Red Dot: Sanitary Brand of the year“ globální značce GROHE, která se věnuje výrobě sanitárního vybavení a poskytování inovativních vodních řešení. 
V průběhu několika dní odborná porota zkoumala data od 8 697 společností, které se do soutěže přihlásily. Společnost GROHE okouzlila porotu díky vynikající kvalitě svého produktového designu a mimořádně ucelené komunikaci svých hodnot přes různé komunikační kanály. Kromě „Red Dot: Sanitary Brand of the year“ jsme získali i další významná ocenění Deutsche Telekom a HappyGoal v sekci „Brand“. 

AWARDS 2019

Red Dot
•    Sanitary Brand of the year

Iconic award
•    Allure brilliant icon 3D
•    Atrio icon 3D
•    Plus

Blueprint awards
•    Icon 3D- Best Product Design

PŘÍBĚH PĚTI NEJOCEŇOVANĚJŠÍCH PRODUKTŮ Z PORTFOLIA SPOLEČNOSTI GROHE

•    Systém prevence proti vytopení GROHE Sense | 19 cen od uvedení na trh, např. International Design Excellence Award in Gold
„Vodní bezpečnostní systém GROHE Sense znamenal pro společnost GROHE vstup do zcela nového průmyslového odvětví. Jedná se o náš vůbec první produkt ze světa internetu věcí a jakýsi nástin naší vize postupné digitalizace používání vody. Co však zůstává při starém je důraz, který klademe na výjimečný design. Ačkoliv produktová řada Sense nemá v prvé řadě plnit estetickou funkci a často je před zraky všech členů domácnosti ukryta, nedělali jsme žádné kompromisy.“ – Michael Rauterkus, CEO společnosti GROHE AG

„Systém prevence proti vytopení GROHE Sense pro mě osobně ztělesňuje novou úroveň designu. Je to vůbec poprvé, co jsme vytvářeli produkt do segmentu propojených zařízení, pro internet věcí. Museli jsme vymyslet design, který splňuje předpoklady plně digitálního produktu, avšak současně vyzývá k fyzické interakci. Výsledkem je čistý, minimalistický produkt s naprosto ikonickým designem.“  – Michael Seum, viceprezident pro design ve společnosti GROHE AG

•    Sprchový systém GROHE SmartControl Concealed | 7 cen od uvedení na trh, např. Red Dot Design Award
„Vychutnat si osvěžující sprchu by nemělo být složité. Proto jsme vyvinuli inteligentní technologii GROHE SmartControl. Tento produkt představuje revoluční způsob ovládání sprchy, pomocí kterého může uživatel regulovat objem a teplotu tekoucí vody, ale také přepínat jednotlivé sprchové proudy nebo střídat mezi hlavovou a ruční sprchou. Nalezení dokonalé, velmi osobité sprchy nebylo nikdy jednodušší.“  – Mario Fuchs, manažer divize sprchových produktů ve společnosti GROHE AG

„Minimalistický design se setkává s dynamickým pojetím sprchování. Jednoduché a čistě geometrické tvary byly s extrémní pečlivostí obohaceny o intuitivní prvky, které zjednodušují používání produktu, například velké ikony EASYLogic, barevné odlišení nebo precizní vroubkování otočných tlačítek. Každý aspekt produktu byl navržen tak, aby poskytoval osobitý zážitek ze sprchování bez sebemenšího úsilí."  – Duarte Salvador, kreativní designér ve společnosti GROHE AG

•    Vodní systém GROHE Blue Home | 16 cen od uvedení na trh, např. ICONIC AWARD Innovative Interior Best of the Best
„Systém GROHE Blue Home je ztělesněním naší představy zdroje pitné vody budoucnosti. Neperlivá, jemně perlivá nebo neperlivá, filtrovaná voda – přímo z kuchyňského kohoutku, rovnou na stůl. Jsme součástí společnosti, která nepřestává zahlcovat přírodu plasty. Náš vodní systém inspiruje ke změně, která nám umožní žít život bez plastových lahví.“  – Frank Spiekermann, manažer divize kuchyňských produktů ve společnosti GROHE AG

„Nadčasový, elegantní design produktové řady GROHE Blue Home byl inspirován základní geometrickou strukturou – válcem. Ten je akcentován jak ve tvaru těla baterie, tak u výpusti a ovládacích prvků. Zatímco běžná, kohoutková voda se reguluje standardní páčkou, pro ovládání filtrované, pitné vody slouží inteligentní uživatelské rozhraní s intuitivními ikonami. Varianty výpusti ve tvaru písmene C, U nebo L znamenají naprostou designovou svobodu pro dotažení každé moderní kuchyně k dokonalosti, ovšem také svobodu vytáhnout perlátor dopředu nebo dolů.“  – Begüm Tomruk, senior designér ve společnosti GROHE AG

•    Kolekce kuchyňských baterií GROHE Essence Professional | 9 cen od uvedení na trh, např. iF Design Award in Gold
„Ve většině kuchyní se dřezová baterie používá až 90krát denně. V domácnostech vášnivých kuchařů se pak kuchyňská baterie prakticky nezastaví a jsou na ni kladeny ty nejvyšší nároky. Každý detail baterií GROHE Essence Professional byl pečlivě promyšlen s ohledem na snadné použití – od 360° otočného ramene až po magnetický zasouvací systém EasyDock M pro kovovou sprchovou hlavici se dvěma režimy proudu. Baterie rovněž disponuje technologií GrohFlexx, tedy hygienickou hadicí ze santoprenu, která je nejen snadno čistitelná, ale nabízí také výběr z 10 barevných úprav, které se dají sladit s každou kuchyní.“  – Gerhard Sturm, CMO ve společnosti GROHE AG

„Elegantní, architektonická baterie GROHE Essence Professional představuje opravdový klenot kuchyně. Organický přechod mezi tělem baterie a flexibilní silikonovou hadicí sprchy ve tvaru písmene U podtrhuje jemnou, soustřednou geometrii. Trpělivě a důsledně jsme hledali perfektně vyvážený poměr jednotlivých vlastností, aby řada Essence Professional disponovala skutečně nadčasovou kvalitou a vzhledem." – Hans Lobermeier, senior designér ve společnosti GROHE AG

•    Kolekce vodovodních baterií GROHE Lineare | 9 cen od uvedení na trh, např. German Design Award
„Díky svým kompaktním proporcím a čistému vzhledu tvořeného čtvercovými i kulatými tvary nabízí řada GROHE Lineare naprostou flexibilitu v koupelnovém designu.“  – Alexander Bühl, manažer divize koupelnových produktů ve společnosti GROHE AG

„Řada GROHE Lineare je produktem definujícím smyslný minimalismus. Produkty řady Lineare obsahují pouze nezbytně nutné prvky, aby byl celkový vzhled co nejkompaktnější a používání co nejpříjemnější. Jejich design je založený na dokonalé harmonii dvou základních geometrických tvarů – oválu, který je akcentován především na těle baterií, a krychli, jejíž pomocí byly vytvořeny ovládací prvky a výpusť.“  – Mirko Götzen, kreativní designér ve společnosti GROHE AG

KVALITA


Vše v GROHE má pečeť výjimečné kvality.

Všechny komponenty našich výrobků, dokonalý vzhled a jednoduchost instalace musí projít mnoha vytrvalostními testy. V testovacích laboratořích společnosti GROHE v Černém lese jsou naše výrobky podrobeny náročným zkouškám.

Zde musí naše vodovodní baterie, sprchy, termostaty a ostatní komponenty, které jsou s nimi spojeny, snášet simulované dennodenní používání po dobu 20 let, a to obzvlášť tvrdou vodou. V tomto procesu překonáváme své vlastní i mezinárodní standardy kvality. Kvalita GROHE přesahuje běžný životní cyklus výrobku, a pokud bude výroba určitého produktu zastavena, náhradní díly budou k dispozici nejméně dalších deset let. I při nezávislých testech, na které dohlíží přísná mezinárodní porota, se naše vodovodní baterie, sprchy a termostaty umisťují na předních místech.

V testu odolnosti, provedeným německým poskytovatelem testovacích a inspekčních služeb TÜV SÜD Eurodisc, zvítězil GROHE nad dalšími devíti prestižními konkurenty. A to díky technologii GROHE SilkMove, která garantuje velmi snadnou obsluhu na všech našich pákových baterií.

V průzkumu společnosti LGA Qualitest GmbH® byly naše termostaty Grohtherm 3000, 2000 a 1000 na prvním místě mezi 17 termostaty ostatních evropských výrobců. Díky GROHE TurboStat® a GROHE CoolTouch® se stal náš Grohtherm 3000 dokonce celkovým vítězem s nejvyšším skóre ve čtyřech kategoriích.

A protože jsme sami hrdí na náš úspěch, chtěli bychom také zmínit, že závod GROHE v německém Hemeru se umístil mezi vítězi soutěže „Nejlepší továrna“, kterou uspořádal přední obchodní časopis Wirtschaftswoche, zabývající se výrobou a logistikou a zaměřený na zákazníka a inovace.

TECHNOLOGIE


Nepřetržité investice do výzkumu a vývoje nám umožňují převést přední světové technologie v podobě reálných výrobků do koupelen a kuchyní. Vytváříme naše produkty tak, aby vydržely celý život, aby 
manipulace s nimi byla snadná a intuitivní, a aby bylo používání vody prožitkem.

GROHE pracuje na integraci nejnovějších digitálních pokroků do odvětví sanity. Společně vytváříme inteligentní řešení, která přináší radost našim zákazníkům.

Zaměstnanci společnosti GROHE jsou svými kolegy v oboru považováni za mistry, a to díky inovativnímu přístupu, výjimečnému designu jejich výrobků a oceňovaným vodovodním bateriím. Kombinace pokročilého řemesla a moderního přístupu k efektivní týmové práci zajišťuje našim mistrum přední místo ve vývoji, návrhu a výrobě našich prémiových výrobků. Každá součástka je během výrobního procesu testována a pečlivě laděna k úplné spokojenosti zákazníka. Výsledek: Nadčasový design. A kvalita, která přetrvá. Produkty společnosti GROHE opakovaně překvapují uživatele jedinečnými funkcemi, které poskytují „Pure Freude an Wasser“. Při používání produktů společnosti GROHE skutečně pocítíte rozdíl. Znovu a znovu.
 

UDRŽITELNOST
 

GROHE představuje kvalitu, inovativní technologie, design a udržitelnost. Udržitelnost pro nás znamená i zodpovědnost vůči lidem a životnímu prostředí. Různé aspekty odpovědnosti sahají od energeticky úsporných technologií a výrobních procesů až po efektivní využívání přírodních zdrojů, služby zákazníkům a sociální a společenskou zodpovědnost.

Ochrana životního prostředí a ochrana přírodních zdrojů, jakož i požadavky na ochranu zdraví a bezpečnost práce, jsou proto nedílnou a důležitou součástí naší obchodní strategie.

Dodržování právních předpisů a oficiálních požadavků je pro společnost jasným závazkem.

GROHE jde mnohem dál a vždy se snaží neustále zdokonalovat své výrobky i procesy a služby, zejména v oblasti ochrany životního prostředí a ochrany přírodních zdrojů, stejně tak i požadavků ochrany zdraví a bezpečnosti práce.

Za tímto účelem poskytujeme potřebné informace a zdroje.

Tyto zásady a pokyny pro udržitelnost tvoří rámec pro strategické a operativní cíle a vztahují se na všechny kolegy ve všech výrobních závodech, ústředních kancelářích a dceřiných společnostech na celém světě.

Zvláštní odpovědnost nesou řídicí pracovníci. Přispívají k lepšímu porozumění kolegů v oblasti ochrany životního prostředí a ochrany přírodních zdrojů, jakož i požadavků na ochranu zdraví a bezpečnost práce a zakotvují je v podnikové kultuře.

Naše produkty by měly umožnit odpovědnou a bezpečnou spotřebu přírodních zdrojů vody a energie. Kromě toho se celý životní cyklus produktu zvažuje už ve fázi návrhu a vývoje, aby vznikly bezpečné výrobky s hospodárným využitím zdrojů a dlouhou životností.

Naším cílem je vytvoření takových procesů, aby co nejlépe plnily požadavky na ochranu životního prostředí, účinného využívání zdrojů, požadavky na ochranu zdraví a bezpečnost práce, a to se zohledněním ekonomických faktorů. Současné a plánované procesy se proto systematicky analyzují s ohledem na jejich účinky na životní prostředí, využívání zdrojů, zdraví a bezpečnost práce, aby se minimalizovalo potenciální napětí. Kromě toho přijímáme vybraná opatření, abychom předešli nehodám s cílem zajistit vysokou úroveň bezpečnosti pro člověka a životní prostředí. Naši zaměstnanci jsou pravidelně informováni a školeni v oblasti ochrany životního prostředí a ochrany zdrojů, jakož i v požadavcích na zdraví a bezpečnost práce. Dále propagujeme iniciativy kolegů, které vedou ke zlepšení v těchto oblastech. Zohledňujeme ochranu životního prostředí a ochranu našich zákazníků, jakož i požadavky na ochranu zdraví a bezpečnost práce a poskytujeme odpovědi na vzniklé otázky. Naše dodavatele a poskytovatele služeb považujeme za partnery. Rovněž v oblasti ochrany životního prostředí, zdrojů a v oblasti požadavků na ochranu zdraví a bezpečnost práce vyžadujeme a podporujeme opatření k jejich zlepšení. Sociální odpovědnost je důležitým prvkem naší strategie udržitelnosti. Z tohoto důvodu udržujeme otevřený a konstruktivní dialog s veřejností, podporujeme činnosti a opatření, které přispívají k ochraně životního prostředí a zdrojů, i ke zlepšení bezpečnosti práce a ochrany zdraví.

YouTube     Facebook     Instagram     Newsletter