Vzdělávání v SIKO

Jsme známí naším důrazem na prvotřídní služby, toho ale nemůžeme dosáhnout pouze kvalitními výrobky, ale také díky důkladně proškolenému personálu, který svou práci vykonává s čistým srdcem. Proto poskytujeme několik úrovní školení pro naše zaměstnance. Každý nováček má možnost absolvovat 5-hodinové setkání s generální ředitelem Tomášem Valou a pochopit tak směrování celé firmy i rodiny Valových. Zakládáme si na otevřené komunikaci. Během setkání tak má každý možnost pokládat Tomášovi Valovi otázky přes aplikaci sli.do 

Mezi základní školení pro úsek prodeje patří:

  • zákaznický servis pro prodejce
  • odborné školení sortimentu koupelen
  • odborné školení sortimentu kuchyni
  • odborné školení sortimentu dveří
  • školení v 3D plánovacích programech Fussion a KLS.
  • práce s obchodním systémem SAP
  • práce se systémem SAP CRM
  • školení pro pracovníky velkoobchodu za součinnosti obchodních zástupců

Také máme vytvořená školení na míru, např. manažerská školení.

Dále jsou školení, která si naši vedoucí pracovníci zařizují sami:

  • produktová školení
  • školení pro zaměstnance (např. legislativa…atd..) 

    Pro naše zaměstnance realizujeme i: 

    • návštěvy u našich dodavatelů
    • účast na tuzemských i zahraničních veletrzích
    • stáže na centrále nebo pobočkách  

    Tento seznam není v žádném případě konečný. Naším dlouhodobým záměrem je sestavit rozvojové plány pro jednotlivé zaměstnance tak, aby reflektovaly jejich reálné potřeby a zaměřily se na dovednosti, které je si potřeba si osvojit nebo naopak zdokonalit, vždy v souladu s pozicí, na které se jednotlivý pracovník nachází. Jsme také otevřeni novým nápadům od samotných zaměstnanců – každou připomínkou nebo zpětnou vazbou se proto vždy rádi zabýváme.