SIKO mezníky

undefined

2022

Expanze na zahraniční e-commerce trhy

Máme ambice vytvářet digitální inspiraci pro celou Evropu. Výrazně rozvíjíme a posilujeme e-commerce aktivity nejen ve střední Evropě. Vstoupili jsme na francouzský e-commerce trh s koupelnovým zbožím, a to prostřednictvím e-shopu LIVEA, kde jsme na podzim 2021 získali většinový podíl. Internetový obchod LIVEA s obratem kolem půl miliardy korun se řadí mezi pět největších e-shopů s koupelnovým vybavením ve Francii. Pro SIKO je to inspirativní a obohacující spolupráce, která přináší osvěžující „startupový“ pohled na fungování byznysu. E-commerce aktivity rozvíjíme dál, působíme i na maďarském e-commerce trhu prostřednictvím e-shopu SIKO.HU Klíčovou roli v expanzi na zahraniční trhy hraje digitalizace naší firmy.

2021

Voda je naše zlato

S růstem společnosti jsme si začali uvědomovat, jak velký dopad mají produkty, které nabízíme, na životní prostředí, především na spotřebu vody. Prodáváme miliony vodovodních baterií a statisíce toalet. Ohleduplnost k životnímu prostředí, a především šetrné zacházení s vodou se stalo rovněž součástí naší podnikatelské filozofie. Voda je nejcennější komoditou současnosti a naším cílem je chránit tuto vzácnou tekutinu a přinést ji našim zákazníkům v nejlepší kvalitě.

Spojili jsme síly s firmou Swiss Aqua Technologies a vyvinuli inovativní patenty a revoluční technologie spojené s úpravou kvality vody i její úsporou. Vyvinuli jsme nejúspornější toaletu na světě a naše patentované výrobky využívají zákazníci po celém světě. Úspěšně dodáváme do 60 zemí světa, včetně Číny, Indie, Austrálie, Brazílie a Nového Zélandu.

ZJISTIT VÍCE

undefined
undefined

2020

Dokončujeme DIGITÁLNÍ TRANSFORMACI a měníme ZÁKAZNICKOU ZKUŠENOST

Jsme ve finále procesu transformace SIKO byznysu z tradičního, čistě kamenného prodejce blíže k e-commerce a komplexnímu omnichannel řešení, provázanosti všech kontaktních bodů se zákazníkem.   Interně jsme přestali mluvit o zákaznické zkušenosti, místo toho mluvíme o zákaznickém zážitku. Zjistili jsme, že zákazník má sice představu, jak by chtěl, aby koupelna nebo kuchyně vypadala, ale když dojde na detaily a varianty, je lepší inspirace vyladěným konceptem např.  ve stylu Provence, skandinávském nebo inspirovaným přírodou  apod. Vidět to na vlastní oči a vyzkoušet si osobně třeba pohodlí vany či to, zda se otočíte ve sprchovém koutě, nic nenahradí. Více zde.

Rok 2020 je však ve všech směrech poznamenán celosvětovou covid pandemií, přichází koronakrize a její dopady na byznys jsou nevyhnutelné. Kdybychom neprošli digitalizací a modernizací firmy, bylo by to daleko horší. Celá naše snaha o získávání věrných zákazníků, stejně jako kroky k digitalizaci firmy, se nám právě v této nelehké době v dobrém vrací. SIKO má obrovské štěstí, že cca 70 % tržeb díky velkoobchodu a e-shopu zůstává zachováno, i přesto, že prodejny pro maloobchod jsou dlouho zavřené.

2019

Dokončujeme digitálnu transformáciu a meníme ZÁKAZNÍCKU SKÚSENOSŤ

Měníme naše prodejny na nové showroomy koncipované tak, aby korespondovaly s teorií fungování lidského mozku a cesta zákazníka po prodejní ploše byla co nejpřirozenější jeho potřebám v danou chvíli. Jak vypadá vítězný showroom oceněný za INOVACI?

CELÝ ČLÁNEK

mozek-1200-min.jpg
cimelice-2023.jpg

2018

Otevřeli jsme obří areál, doma, v Čimelicích

Rozhodli jsme se pro radikální řešení a po 27 letech jsme otevřeli, doma v Čimelicích, obří areál...

CELÝ ČLÁNEK

2017

SIKO je č. 3 v kuchyních na českém trhu

Prodávat kuchyně jsme začali před pěti lety. Nárůsty prodejů kuchyní byly rychlé, o vysoké desítky procent.  

undefined
undefined

2016

Představujeme stylová řešení koupelen a kuchyní

Představujeme stylová řešení koupelen a kuchyní a otevíráme ELITE BATH v Karlíně...

2015

Obměna rolí ve vedení

K 11. 5. 2015 došlo k obměně rolí ve vedení firem SIKO KOUPELNY a.s. a SIKO KÚPEĽNE a.s. Pozici ředitelky opustila Jaroslava Valová a na pozici nastoupil syn, Tomáš Vala.  

undefined
undefined

2014

Výzvy do nejbližší budoucnosti

Výzvy, které před firmou stojí, však zdaleka nekončí. Jsou jimi další expanzní záměry v ČR, splnění ambice být stejně úspěšnou firmou i na Slovensku a uvažuje se i o rozšíření úspěšného prodejního konceptu do dalších zemí.

2013

Největší koupelnové a kuchyňské studio

Eva Jiřičná. To jméno má ve světě uznávaných architektů nenapodobitelný zvuk. Dáma, která je známá především díky interiérům londýnských a newyorských obchodů a butiků. Právě tato žena se spojila s nejočekávanějším projektem historie SIKO.  

undefined