Osobní odběr zdarma na 26 prodejnách

Reklamace

Vnímáme vážnost každé reklamace a proto se snažíme tyto situace vyřešit v co nejkratším termínu, s osobním přístupem ke každému zákazníkovi.

V případě, že se vyskytne z nejrůznějších důvodů potřeba reklamovat zakoupené zboží, nemusíte nikam jezdit, baterii či koupelnový nábytek složitě odmontovávat. Díky našemu portálu vše můžete vyřešit z pohodlí domova, prostřednictvím online reklamačního formuláře. Náš reklamační technik vás bude obratem od zadání reklamace do systému kontaktovat pro vyřešení.
 


Vážení zákazníci. Situace s šířením CoVid19 způsobila provozní problémy při naší práci. Od 16.3. jsme nuceni omezit provoz reklamací takto:

  • Nenoste nám prosím, bez předchozí dohody zboží k reklamaci a nechoďte řešit reklamace osobně. Reklamaci prosím začněte vyplněním formuláře zde. Pokud toto není možné, tak telefonátem na reklamační oddělení – viz kontakty. Ozveme se Vám a domluvíme postup. Reklamační oddělení je pro vstup uzavřeno. Vaše spotřebitelské právo na uplatnění reklamace nijak neomezujeme, jen se snažíme o bezkontaktnost.
  • Výjezdy k reklamovaným výrobkům od reklamačních techniků Siko a od techniků výrobců jsou téměř zrušeny na Slovensku. V CZ s ohledem na karanténu jsou zrušeny úplně. Během následujících dní budeme s výrobci domlouvat možné bezkontaktní postupy řešení reklamací.
  • U zákazníků internetového prodeje není v současné době možné řešit oprávněné reklamace výdejem nového zboží. Tyto reklamace budou řešeny vystavením dobropisu. Následně si můžete objednat nový kus. Je to tak výhodné i pro zákazníka z důvodu poskytnutí nové záruky, nový prodejní doklad.
  • Reklamace výrobců, kteří mají svůj autorizovaný servis prosíme řešte rovnou s tímto servisem, je to nejlepší pro přímou domluvu nad způsobem řešení reklamace a řešení se tím zkracuje. Tento postup se týká výrobců Ravak, Rolltechnik, Grohe, Sanela, Jika, Laufen, Roca, DZD, Mora, Gorenje, Beko, Whirlpool. U kuchyňské techniky všichni výrobci. Vaše spotřebitelské právo uplatnit reklamaci u prodávajícího tím není nijak dotčeno.
  • Pokud potřebujete náhradní díly objednávejte je na shop@siko.cz tak, že je popíšete a vyfotíte.

Chci zadat novou reklamaci
 


Stáhnout Všeobecné obchodní podmínky