Právě teď v e-shopu doprava ZDARMA při objednávce nad 3 000 Kč!
Staňte se fanouškem
  • Čeština

2000 - 2009 Dobytí Prahy

Jaroslava Valová  |  Historie SIKO  |  Katalogy 
Co se stalo v letech: 1990-1991  |  1992 - 1994  |  1995 - 1999  |  2000 - 2009  |  2010  |  2011  |  2012  |  2013  |  2014  |  2015

Pozice celorepublikového hráče potvrdil v roce 2001 úspěšný vstup do Prahy. Zakoupení průmyslového areálu na Černém Mostě dalo základ vybudování první velké prodejny. Přebudování areálu a vytvoření nového konceptu prodejny bylo dalším úspěchem Jaroslavy. „Mega-prodejna“ koupelen, jak prodejnu po otevření nazvali sami novináři, vzbudila zájem médií i veřejnosti a potvrdila správnost zvolené cesty. Stala se vlajkovou lodí firmy a inspirací pro stávají i další nově vznikající prodejny - nejen vlastní, ale i partnerské.

2001 SIKO Praha Č. Most

Následovalo strategické rozhodnutí expandovat do maximálního počtu krajských měst i za cenu vysokých cen pronájmů ploch v obchodních centrech, která umožňovala rychlé otevření prodejen v místech s vysokým pohybem zákazníků. Mezi jinými tak vznikly velké prodejny v Praze-PrůhonicíchZlíně a brněnském Avionu. Jaroslava se na tvorbě každé z nich osobně podílela od samého začátku až do jejího otevření. Ne všechno se samozřejmě daří, několik partnerských prodejen kvůli nepříznivé finanční situaci zaniká.

Obchodní politiku stále více přebírali synové a Jaroslava se tak kromě vytváření konceptu maloobchodních prodejen mohla intenzivněji zaměřit na zdravou ekonomiku a marketing firmy. SIKO udělalo další krok vpřed: vydalo svůj první produktový katalog představující základní nabídku zboží a odkazující na největší krajské prodejny. Inspirován zahraničními veletrhy zahájil následně nově vytvořený tým produktových manažerů, v čele s Víťou, vývoj vlastních produktů. SIKO začalo postupně nabízet kromě běžně dostupného zboží i kompletní sortiment vlastních značek, a to i s nadstandardní zárukou a pozáručním servisem.

Sdílejte na