Právě teď v e-shopu doprava ZDARMA při objednávce nad 3 000 Kč!
Staňte se fanouškem
  • Čeština

Vzdělávání v SIKO

Jelikož jsme si vědomi, že naše firma roste pouze s osobnostním a profesním růstem jednotlivých zaměstnanců,  zakládáme si na pestré škále interních a externích školení. Těmi se snažíme posunut hranici odbornosti a dovednosti všech našich zaměstnanců napříč veškerými odděleními.

Mezi základní školení patří:

  • Zákaznický servis pro nováčky
  • Dokonalá péče o zákazníka I.  2-denní (navazuje na školení pro nováčky)
  • Dokonalá péče o zákazníka  II.  2-denní (navazuje na školení pro nováčky)
  • Školení pro pracovníky velkoobchodu za součinnosti s obchodními zástupci 2-denní
  • Pozitivita a disciplína s Tomášem Valou 1-denní

Také máme pak vytvořené školení na míru: 

  • Etiketa a vyjednávání
  • Jak vést efektivně porady
  • Manažerské školení 

Dále jsou školení, které si naši vedoucí pracovníci zařizují sami: 

  • Produktové školení
  • Školení pro zaměstnance (např. účetní, nové zákony…atd..) 

Rádi také realizujeme 

  • Návštěvy u našich dodavatelů
  • Účast na veletrzích nejen v ČR
  • Stáže na centrále nebo pobočkách 

Tento seznam není v žádném případě konečný. Naším dlouhodobým záměrem je sestavit rozvojové plány pro jednotlivé zaměstnance tak, aby reflektovaly jejich reálné potřeby a zaměřily se na dovednosti, které je si potřeba si osvojit nebo naopak zdokonalit, vždy v souladu s pozicí, na které se jednotlivý pracovník nachází. Jsme také otevřeni novým nápadům od samotných zaměstnanců – každou připomínkou nebo zpětnou vazbou se proto vždy rádi zabýváme.

Sdílejte na