Singles days - sleva až 1 111 Kč na celý nákup! Už jen do pondělí! Chci ušetřit

Doprava a platba

Níže uvedené podmínky se vztahují pouze na nákup uskutečněný přes e-shop.

Dopravíme vám zboží kamkoliv po celé České republice, obvykle do 3 pracovních dnů ode dne objednávky a to prostřednictvím přepravních společností PPL, DHL, Toptrans a Zásilkovna.

Pokud povaha vámi vybraného zboží není vhodná pro dopravu zvoleným přepravcem, dodavatel si vyhrazuje právo změnit způsob dopravy tak, aby nedošlo k poškození zboží dopravou.

Způsoby dopravy
Osobní odběr
Objednané zboží si v případě zájmu můžete také vyzvednout na některé z našich prodejen.

Pokud není zboží skladem na dané prodejně, bude dovezeno na prodejnu z distribučního centra v Čimelicích (pokud je skladem).

Tato volba je omezena na prodejny SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ. Rezervace zboží na prodejně je zpoplatněna částkou 29 Kč. (Neplatí pro partnerské prodejny a SIKO studia Vsetín a Třebíč.)

V případě, že vybrané zboží není skladem na Vámi preferované prodejně, nebojte se objednávku odeslat. Pokud máme zboží na centrále v Čimelicích skladem, dovezeme Vám ho na prodejnu během 2-5 pracovních dní. Na našich pobočkách je možné platit kartou na platebním terminálu nebo kartou či v hotovosti u kolegů na prodejně.
balikova-sluzba.ico.svg
Expresní balíková služba

Všechny zásilky u kterých jste zvolili tento typ dopravy odesíláme z distribučního centra v Čimelicích. Z jiných poboček standardně neodesíláme.


Zásilková přepravní společnost PPL, doručuje zboží zpravidla následující pracovní den od předání zásilky z našeho skladu (v době sezónního vytížení rozvozových aut se termín dodání může prodloužit). Zásilky jsou doručovány mezi 8:00 - 17:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný.


Před dodáním zásilky budete řidičem vybrané přepravní společnosti kontaktováni na telefonu uvedeném v objednávce a bude vám sdělen přibližný čas doručení zásilky.


V případě zájmu je možné si zásilky vyzvednout osobně na depu přepravní společnosti, která poveze váš balík. Obecně je však doporučeno, nechat si dodat balík do zaměstnání, nebo na jiné místo, kde jste v tomto časovém intervalu k zastižení. Při převzetí je možné platit kartou i hotově.

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (které vám bude zasláno e-mailem při expedici zboží) vyhledat svou zásilku na infolince PPL: +420 844 775 775.

Doprava expresní balíkovou službou je zpoplatněna částkou 99 Kč. V ceně dopravy není zahrnut výnos zásilky. Ta Vám bude složena k prvním uzamykatelným dveřím.

spedicni-sluzba-ico.svg
Spediční paletová služba

Všechny zásilky u kterých jste zvolili tento typ dopravy odesíláme z distribučního centra v Čimelicích. Z jiných poboček standardně neodesíláme.


Zásilky doručujeme prostřednictvím přepravních služeb DHL a Toptrans. Rozvoz probíhá mezi 8:00 - 18:00 hod. S ohledem na vytíženost spedičních služeb není možné zvolit přesný čas doručení. Před dodáním zásilky budete telefonicky avizováni přepravcem. 

Doprava spediční službou je zpoplatněna částkou 499 Kč. V ceně dopravy není zahrnut výnos zásilky. Přepravní služba doručuje zásilku na chodník, případně na místo, kam je možno zajet nákladním vozidlem. Po individuální domluvě s řidičem je možný závoz po zpevněné cestě za vrata/do garáže. 

Objednávky, které obsahují obklady a dlažby v množství nad 10m2 a ostatní zboží s celkovou hmotností nad 300 kg odesíláme na europaletách. Při převzetí je nutné zboží z palety přeskládat, nebo paletu vyměnit za jinou europaletu.

 

V případě Vašeho zájmu nabízíme službu „Výnos do patra s pomocí příjemce“. Cena této služby je 300Kč a je omezena maximální váhou 80kg, přičemž váha 1 kusu je maximálně 50kg. Pokud o tuto službu máte zájem, prosím kontaktujte nás na naší zákaznické lince +420 222 300 400 nebo e-mailem shop@siko.cz.

Zásilkovna

Do Zásilkovny je možné zaslat zásilku s hmotností do 9 kgNelze využít pro zboží větších rozměrů. 

Standardní úložní lhůta je stanovena na 7 kalendářních dní s možností prodloužení na 21 dní. 

Seznam více jak 8 000 výdejních míst najdete na webu Zásilkovny.

  • Zboží do hmotnosti 4 kg - osobní vyzvednutí na výdejně Zásilkovny za 59 Kč.
  • Zboží do hmotnosti 9 kg - osobní vyzvednutí na výdejně Zásilkovny za 89 Kč.

Pokud potřebujete poradit, zákaznický servis Zásilkovny je k dispozici od pondělí od pátku od 8:00 do 18:00 na e-mailu info@zasilkovna.cz nebo telefonu +420 216 216 516.

Doporučený postup při převzetí zásilky
Při doručení zásilky věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení.

Tzn. překontrolujte neporušenost ochranné pásky a obalu (případné proražení kartonu či stahovací fólie, jíž je zboží připevněno k paletě). Porušení může nasvědčovat neopatrnému zacházení se zásilkou během přepravy a možnému poškození zboží. Pokud při kontrole narazíte na jakýkoli náznak toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Je-li zásilka poškozena, trvejte na sepsání reklamačního protokolu.

eco.svg
V SIKO balíme ekologicky do použitých kartonů

Snažíme se snižovat dopad naší činnosti na životní prostředí, a proto jsme se rozhodli využívat použité kartonové krabice pro balení všech vhodných e-shopových zakázek.

Použité krabice získáváme nejen od našich dodavatelů, ale i od našich kolegů napříč celou firmou. Máme velkou radost, že se pro tento nápad také ihned nadchli. Dáváme tak krabicím druhou šanci, místo slisování a likvidace zůstanou v oběhu. Jestli bude zakázka zabalena do nové nebo již použité krabice záleží na aktuální dostupnosti vhodných rozměrů a nosnosti použitých papírových krabic.
 

Zboží zabalené do použité krabice označujeme nálepkou s tímto symbolem:

Protože je naše zboží často křehké nebo těžké, je nutné, aby krabice byla při dopravě k vám zabezpečena nejen proti poškození, ale i vlivům počasí. Proto je pro nás zatím nutností zpevnit krabice se zbožím ještě plastovou fólií. Těší nás, že zatím alespoň krabice přispívá ke snížení množství odpadů. A pokud to naše logistické procesy dovolí, budeme hledat cesty jak eliminovat i tuto zbytečnou zátěž.

Líbí se vám naše snaha? Dejte nám vědět na sociálních sítích!

Způsoby platby
V hotovosti (na dobírku)

Při platbě na dobírku zaplatíte za zboží dopravci při převzetí zboží.

Platební kartou (on-line)

On-line platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Pokud systém nepotvrdí autorizaci vaší karty, může to být z následujících důvodů:
  • mohli jste omylem vyplnit špatné údaje o platební kartě
  • v době platby nebylo na vašem účtu dostatečné krytí k provedení platby
  • vaše platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, je nezbytné obrátit se přímo na vydavatele karty, vaši banku.

V případě, že vaše platba NEBYLA potvrzena, nic se neděje - vaše objednávka přesto zůstává uložena v našem systému a pracovník call centra vás bude kontaktovat a dohodne s vámi jiný způsob úhrady.

Jak na nejrychlejší způsob zaplacení on-line? Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky. 

Bankovním převodem (předem na účet)

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 



Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, a tak budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

V případě, že potřebujete proforma fakturu v tištěné podobě, je možné dohodnout její zaslání poštou s pracovníkem našeho call centra.