Doprava ZDARMA od 5 000 Kč | Osobní odběr zdarma na 26 prodejnách

Doprava a platba

Níže uvedené podmínky se vztahují pouze na nákup uskutečněný přes e-shop.

Doprava ZDARMA od 5 000 Kč.

Dopravíme vám zboží kamkoliv po celé České republice, obvykle do 3 pracovních dnů ode dne objednávky a to prostřednictvím přepravních společností PPL, DHL a Toptrans.

Pokud povaha vámi vybraného zboží není vhodná pro dopravu zvoleným přepravcem, dodavatel si vyhrazuje právo změnit způsob dopravy tak, aby nedošlo k poškození zboží dopravou.

Expresní balíková služba

Zásilková přepravní společnost PPL, doručuje zboží zpravidla následující pracovní den od předání zásilky z našeho skladu (v době sezónního vytížení rozvozových aut se termín dodání může prodloužit). Zásilky jsou doručovány mezi 8:00 - 17:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný.
Před dodáním zásilky budete řidičem vybrané přepravní společnosti kontaktováni na telefonu uvedeném v objednávce a bude vám sdělen přibližný čas doručení zásilky.
V případě zájmu je možné si zásilky vyzvednout osobně na depu přepravní společnosti, která poveze váš balík. Obecně je však doporučeno, nechat si dodat balík do zaměstnání, nebo na jiné místo, kde jste v tomto časovém intervalu k zastižení. Při převzetí je možné platit kartou i hotově.

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (které vám bude zasláno e-mailem při expedici zboží) vyhledat svou zásilku na infolince PPL: 844 775 775.

Doprava expresní balíkovou službou je zpoplatněna částkou 99 Kč. V ceně dopravy není zahrnut výnos zásilky. Ta Vám bude složena k prvním uzamykatelným dveřím.

Spediční služby

Zásilky doručujeme prostřednictvím přepravních služeb DHL a Toptrans. Rozvoz probíhá mezi 9:00 - 16:00 hod. S ohledem na vytíženost spedičních služeb není možné zvolit přesný čas doručení. Před dodáním zásilky budete telefonicky avizováni přepravcem. 

Doprava spediční službou je zpoplatněna částkou 499 Kč. V ceně dopravy není zahrnut výnos zásilky. Přepravní služba doručuje zásilku na chodník, případně na místo, kam je možno zajet nákladním vozidlem. Po individuální domluvě s řidičem je možný závoz po zpevněné cestě za vrata/do garáže. Při převzetí není možné platit kartou, ale pouze hotově.

Objednávky, které obsahují obklady a dlažby v množství nad 10m2 a ostatní zboží s celkovou hmotností nad 300 kg odesíláme na europaletách. Při převzetí je nutné zboží z palety přeskládat, nebo paletu vyměnit za jinou.

V případě Vašeho zájmu nabízíme službu „Výnos do patra s pomocí příjemce“. Cena této služby je 300,-Kč a je omezena maximální váhou 80kg. Pokud o tuto službu máte zájem, prosím kontaktujte nás na naší zákaznické lince +420 222 300 400 nebo e-mailem shop@siko.cz.

Osobní odběr

Objednané zboží si v případě zájmu můžete také vyzvednout na některé z našich prodejen. Tato volba je omezena na mateřské prodejny SIKO KOUPELNY & KUCHYNĚ. Osobní odběr na prodejně není zpoplatněn. V případě, že vybrané zboží není skladem na Vámi preferované prodejně, nebojte se objednávku odeslat. Zboží Vám na prodejnu dovezeme během 2-5 pracovních dní. Na našich pobočkách je možné platit kartou i hotově.

Doporučený postup při převzetí zásilky

Při doručení zásilky věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení. Tzn. překontrolujte neporušenost ochranné pásky a obalu (případné proražení kartonu či stahovací fólie, jíž je zboží připevněno k paletě). Porušení může nasvědčovat neopatrnému zacházení se zásilkou během přepravy a možnému poškození zboží. Pokud při kontrole narazíte na jakýkoli náznak toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Je-li zásilka poškozena, trvejte na sepsání reklamačního protokolu.

Způsoby platby:

1. V hotovosti (na dobírku) - při platbě na dobírku zaplatíte za zboží dopravci při převzetí zboží.

2. Platební kartou (on-line) - on-line platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Pokud systém nepotvrdí autorizaci vaší karty, může to být z následujících důvodů:
  • mohli jste omylem vyplnit špatné údaje o platební kartě
  • v době platby nebylo na vašem účtu dostatečné krytí k provedení platby
  • vaše platební karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, je nezbytné obrátit se přímo na vydavatele karty, vaši banku.

Platba kartou

V případě, že vaše platba NEBYLA potvrzena, nic se neděje - vaše objednávka přesto zůstává uložena v našem systému a pracovník call centra vás bude kontaktovat a dohodne s vámi jiný způsob úhrady.

Nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní Platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky. 


3. Bankovním převodem (předem na účet)

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 



Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, a tak budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

V případě, že potřebujete proforma fakturu v tištěné podobě, je možné dohodnout její zaslání poštou s pracovníkem našeho call centra.