Osobní odběr zdarma na 26 prodejnách

SIKO mezníky: 2000 - 2009 Dobytí Prahy

 

Pozice celorepublikového hráče potvrdil v roce 2001 úspěšný vstup do Prahy. Zakoupení průmyslového areálu na Černém Mostě dalo základ vybudování první velké prodejny. Přebudování areálu a vytvoření nového konceptu prodejny bylo dalším úspěchem Jaroslavy. „Mega-prodejna“ koupelen, jak prodejnu po otevření nazvali sami novináři, vzbudila zájem médií i veřejnosti a potvrdila správnost zvolené cesty. Stala se vlajkovou lodí firmy a inspirací pro stávají i další nově vznikající prodejny - nejen vlastní, ale i partnerské.

Následovalo strategické rozhodnutí expandovat do maximálního počtu krajských měst i za cenu vysokých cen pronájmů ploch v obchodních centrech, která umožňovala rychlé otevření prodejen v místech s vysokým pohybem zákazníků. Mezi jinými tak vznikly velké prodejny v Praze-PrůhonicíchZlíně a brněnském Avionu. Jaroslava se na tvorbě každé z nich osobně podílela od samého začátku až do jejího otevření. Ne všechno se samozřejmě daří, několik partnerských prodejen kvůli nepříznivé finanční situaci zaniká.

Obchodní politiku stále více přebírali synové a Jaroslava se tak kromě vytváření konceptu maloobchodních prodejen mohla intenzivněji zaměřit na zdravou ekonomiku a marketing firmy. SIKO udělalo další krok vpřed: vydalo svůj první produktový katalog představující základní nabídku zboží a odkazující na největší krajské prodejny. Inspirován zahraničními veletrhy zahájil následně nově vytvořený tým produktových manažerů, v čele s Víťou, vývoj vlastních produktů. SIKO začalo postupně nabízet kromě běžně dostupného zboží i kompletní sortiment vlastních značek, a to i s nadstandardní zárukou a pozáručním servisem.