Vzdělávání v SIKO
Jsme známí naším důrazem na prvotřídní služby, toho ale nemůžeme dosáhnout pouze kvalitními výrobky, ale také díky důkladně proškolenému personálu, který svou práci vykonává s čistým srdcem. Proto poskytujeme několik úrovní školení pro naše zaměstnance. Každý nováček má možnost absolvovat 5-hodinové setkání s generální ředitelem Tomášem Valou a pochopit tak směrování celé firmy i rodiny Valových. Zakládáme si na otevřené komunikaci. Během setkání tak má každý možnost pokládat Tomášovi Valovi otázky přes aplikaci sli.do
Mezi základní školení pro úsek prodeje patří:
- zákaznický servis pro prodejce
- odborné školení sortimentu koupelen
- odborné školení sortimentu kuchyni
- odborné školení sortimentu dveří
- školení v 3D plánovacích programech Fussion a KLS.
- práce s obchodním systémem SAP
- práce se systémem SAP CRM
- školení pro pracovníky velkoobchodu za součinnosti obchodních zástupců
Také máme vytvořená školení na míru, např. manažerská školení.
Dále jsou školení, která si naši vedoucí pracovníci zařizují sami:
- produktová školení
- školení pro zaměstnance (např. legislativa…atd..)
Pro naše zaměstnance realizujeme i:
- návštěvy u našich dodavatelů
- účast na tuzemských i zahraničních veletrzích
- stáže na centrále nebo pobočkách
Tento seznam není v žádném případě konečný. Naším dlouhodobým záměrem je sestavit rozvojové plány pro jednotlivé zaměstnance tak, aby reflektovaly jejich reálné potřeby a zaměřily se na dovednosti, které je si potřeba si osvojit nebo naopak zdokonalit, vždy v souladu s pozicí, na které se jednotlivý pracovník nachází. Jsme také otevřeni novým nápadům od samotných zaměstnanců – každou připomínkou nebo zpětnou vazbou se proto vždy rádi zabýváme.